Sunday 19 August 2012

raye ke 19 taun saye!!


selamat hari raya maaf zahir batin.:)
andai ada terkasar bahasa, tingkah laku harap dimaafkan ye.
alhamdulillah, masih lagi dapat beraya untuk ke 19 kali nye..^^
untuk raya yang pertama ni betul2 meletih kan..hari pertama je dah ada budak2 datang beraya,( awal naa nk mengutip duit ==)  nk salam bermaaf maafan ngan ibu pagi2 tu..pun susah.
da dapat salam tuh,,fuhh sebak dohh.. macam biase la susah nak sebak2 ni..time raye je dpat.hehe
lepas salam ibu, kiitorang satu famly amek gambar same2 ^__^. haa start dari situh...jadual kitrang satu famly da padat. 

kitorang pegi ziarah kubur atok ngn nenek..tibetibe rindu atok ngan nenek, walaupun tak peenah jumpe. lepas tu otw balik rumah je pok su n keluarga die mai uma nk beraye. ha ape lagi men peranan la aku sebagai anak perempuan pertama dalam uma tu. then disusuli dgan pak cik scnd last aku, mm bertambah meriah la rumah aku time tuh..fuhhh..

aku ngat abeh da sampai situh plan mak aku tak plan nak g mane2 dah. ia lah bab badan aku dah melengas lepas balik dari ziarah kubur atok ngan nenek pagi uh..hmm aleh nak g uma cik tam aku pulak kat sentul tuh. berejam jugak la kat sana.. adeii( tak tau nape fell raye tak ade tahun ni :3) dan akhir sekali kitorang g beraye kat uma nenek yang sekarang ni pak cik aku yang dok. dok la borak ibu aku tuh sampai ke maghrib.. haduyaiiii .. letih betui aku. --"

lepas tu member aku kol, na dtg :) happy jgak benannye..walaupun dlm kepenatan. dpat spent time ngan member fisrt raye plak tu.. biase nye jgn kan kate raye pertama , kedua pun susa nk jumpe.. trutame nye c intan tuhh lame na tak jumpe die. isteri perdana menteri la katakan..--". kitorang jumpe kat rumah eza je.. tak lame kejap je.. dapat borak2 sakat menyakat tu.. tak sah klau tak ade.. haha,, yang paling beh dapat bergmbar ngn korang...^____^ 

love u all alwayss korang.. <3 <3 mmmuahh

No comments:

Post a Comment